Поширені питання
Чи працюєте у військовий час?
У цей важкий час для нашої краіни ми працюємо і допомагаємо. Ціни на товар ми не змінювали, але не весь товар, що є на сайті, є в наявності. Тому наявність товару потрібно уточнювати в телефоному режимі, або оформлюйте замовлення через кошик, ми з Вами зв'яжемось і уточнемо про наявність. Працюємо зараз лише з НОВОЮ ПОШТОЮ, тому взнавайте чи працюють відділення у Вашому місті, а також які саме відділення відчиненні. Замовлення оформлені до 12:00 будемо надсилати у день замовлення, замовлення офрмлені після 12:00 будуть їхати вже наступного дня. В НЕДІЛЮ ПОШТА НЕ ПРАЦЮЄ, тому відправок немає.З ким можна поговорити?
Дуже часто до нас телефонують і звертаються з таким питанням : "З ким можна поговорити?" . Хочемо Вам повідомити, що в нашому інтернет - магазині працюють кваліфіковані менеджери і менеджерки, які мають досвід роботи і можуть надати Вам консультаційну допомогу в підборі запчастин.Коли відправлення товару?
При розмові з нашими клієнтами виникає питання : "Коли зможете вислати товар?" . Наш інтернет-магазин має свій склад і 90% товару є в наявності, але часом трапляється, що товар закінчився і його протрібно дозамовити. Зазвичай це займає 1-3 дні, які потрібно зачекати. Наші менеджери володіють інформацією на рахунок наявності товару і при оформлені замовлення завжди повідомляють точну дату відправки.
Отже, якщо товар є в наявності на складі, і замовлення оформлено до 15:00, то відправка буде в той самий день, якщо після 15:00 то на наступний день. Якщо товара на складі немає і його потрібно дозамовити, але замовлення оформили до 12:00, то відправка буде на наступний день, якщо після 12:00 то через день. Увага!!! Замовлення на товар, який потребує дозамовлення і які зроблені в пятницю після 12:00 надсилаються після вихідних, у вівторок. Субота скорочений день, працюємо до 12:00, замовлення приймаємо до 11:00. В неділю відправок немає.
ВАЖЛИВО!!! Всі сформованні замовлення відправляються на почту один раз на день, розсилка смс повідомлень відбувається автоматично після 17:00 з сайту магазину.
Як оплатити замовлення?
У нашому магазині є можливість декількох способів оплати:
1) Післяплата на пошті - це вид оплати який Ви вносите на пошті після отримання товару і його огляду. Зверніть увагу, що обираючи данний спосіб оплати, Ви також оплочуєте зворотню доставку грошей, це 20 грн + 2% від ціни товару. Наприклад: вартість товару 500 грн, то за зворотню доставку грошей маєте сплатити 30 грн. Отже за доставку товару і повернення коштів Вам доведеться оплатити 80 грн. Вартість доставки залежить від ваги і об'єму товару. Товар пакуємо на складі самостійно, щоб кліент не ніс додаткових витрат за пакування.
2) Передплата на карту Приватбанку. Номер карти Вам надасть наш менеджер після оформлення замовлення.
3) На розрахунковий рахунок. Ми працюємо, як ФОП 2 категорії, без ПДВ.
Хто виробник?
Наші клієнти постійно цікавляться, хто виробник запчастин які ми пропунуємо. Хочемо Вам повідомити, що наші запчастини надходять з Польщі, а країни походження досить різні: Китай, Туреччина, Тайвань та ін. Всі запчастини належної якості і відповідають опису. Гарантія 14 днів з моменту отримання товару.Чи можлива співпраця по дропшипінгу ?
Для початку розберемся, що це таке, отже:
Drop shipping, або «пряме постачання» — це посередництво між складом товару та покупцем. Продавцеві не потрібно зберігати товари в собі — вони відправляються замовнику прямо зі складу постачальника.
Більш детальніші умови щодо співпраці уточнюйте у наших працівників .
Як повернути чи обміняти товар?
Ми намагаємось ретельно підбирати запчастини для Вашого атомобіля, але часом трапляється різне. У такому випадку :
Нагадуємо!!! якщо Ви розібрали спосіб оплати з післяплатою на поштою, то ОБОВ'ЯЗКОВО ОГЛЯНЬТЕ ТОВАР ПОШТОЮ, у присутності працівника. Якщо раптом товар Вам не підходить, не подобається, відмовтесь від нього одразу на поштою. Якщо запчастина приїхала пошкоджена, зламана, розбита, в першу чергу зв'язку яжіться з нами, щоб ми мали можливість стягнути з пошти компенсацію за пошкодження товару і неналежне надання послуги.
Що робити якщо товар на пошті сподобався, Ви його забрали, але він Вам не підійшов? Не хвилюйтесь, наберіть нашого менеджера і повідомте про це. Вам пояснять, що по-кроково Ви маєте зробити. Товар Вам буде заміненно, або будуть повернуті кошти. Все залежить від ситуації.
УВАГА !!! ТОВАР ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ ЧИ ПОВЕРНЕННЮ ЛИШЕ НА ПРОТЯЗІ 14 ДНІВ З МОМЕНТУ ЙОГО ОТРИМАННЯ НА ПОШТІ.
Як оформити замовлення?
Досить поширене питання : "Як я можу оформити замовлення?"
Замовлення на сайті Ви можете оформити самостійно, натиснувши кнопку " КУПИТИ ", перейти в кошик і вписати всі Ваші данні, після чого підтвердити замовлення. Наші менеджери з Вами обовязково зв'язку яжуться в телефоному режимі для уточнення. УВАГА!!! Без попереднього дзвінка ми замовнення не надсилаємо!!!
Також Ви можете оформити своє замовлення по телефону. Зателефонуйте до нас , повідомте код товару, який розташованний над ціною, ( див.фото), а також свої данні для відправлення, місто, прізвище та імя, а також номер телефону і спосіб оплати. Після чого очікуйте номер деклараціі в смс.