На PROM з'явилась нова функція.
Prom не стоїть на місті, а постійно покращує і оновлює сайт, додає нові зручні опції. Нещодавно з'явилась така функція, як " Я не хочу, щоб мені передзвонювали ". Вона дійсно зручна у використанні, по-перше, це полегшує роботу інтернет магазинів, по-друге, клієнта не турбують і не відволікають від особистих справ. Але обираючі дану функцію клієнт має розуміти, що вся відповідальність за оформлення замовлення лежить на ноьму.
Ось декілька порад для вірного оформлення замовлення:
- Оберіть потрібну запчастину, орієнтуйтесь не лише на фото, уважно прочитайте опис товару, переконайтесь, що ця деталь точно підходить для Вашого автомобіля, зверніть увагу на рік випуску авто.
- Якщо потрібна Вам запчастина підходить на різні сторони, оберіть потрібну сторону, або вкажіть її у коментарі.
- Вірно вкажіть дані для відправки : адресу, прізвище, і номер телефону, щоб отримати СМС з номером декларації.
- Будьте готові, що можливо потрібно зачекати декілька днів для відправлення товару, (про це наші менеджери, по можливості, будуть повідомляти)
- Не поспішайте оформлювати повторні замовлення, адже Вам можуть надіслати декілька однакових товарів з різних магазинів. А це лишні витрати магазину і негативні враження про клієнта.
- Якщо Ви не впевнені у вірності оформлення замовлення, радимо не ставити галочку в даному віконці. Бо цим Ви підтверджуєте правильність заповнення і берете на себе відповідальність та всі витрати.
- ГРАФІК РОБОТИ НА НОВОРІЧНІ СВЯТА.Компанія "Автосвіт" щиро вітає Вас з прийдешніми святами.ГРАФІК РОБОТИ НА НОВОРІЧНІ СВЯТА.